top of page

"Poranne inspiracje. Zdrowe śniadania w 15 minut" Viola Urban

Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia - nie da się temu zaprzeczyć. To samo podkreśla w swojej książce Viola Urban, kusząc porannymi inspiracjami w postaci śniadań nie tylko pożywnych, ale także zdrowych, tanich i łatwych w wykonaniu.

W sierpniu pisałam o najnowszej książce pani dietetyk, która prowadzi własnego eksperckiego bloga i która postanowiła wydać pięć książek na pięć posiłków każdego dnia. Poranne inspiracje. Zdrowe śniadania w 15 minut były pierwszą z cyklu.

Przepisy na zdrowe lunche bardzo przypadły mi do gustu, jak było z pomysłami na śniadania? Jeszcze pyszniej!

Jestem totalną fanką tak klarownie skonstruowanej książki kulinarnej, zarówno tej z lunchami, jak i śniadaniami - to dla mnie wielkie kucharskie odkrycie, które pozwoliło mi na urozmaicenie moich posiłków bez poświęceń i wyrzeczeń.

Poprzednim razem podkreślałam, że przepisy Violi Urban można z łatwością modyfikować do własnych potrzeb, w przypadku tej książki jest tak samo, poza tym przepisy na jedną porcję tym bardziej sprawdzają się na śniadania, a te które niemal same robią się w lodówce nocą to dla mnie absolutny hit, pozwalający zaoszczędzić o poranku ogrom czasu. Wieczorem łączę składniki, które następnie wkładam do lodówki i gotowe!, a rano wyłącznie cieszę się smakiem.

Zainspirowałam się na tyle tą książką, że po przeczytaniu propozycji 10 kulinarnych gadżetów, które pomogą ci przygotować szybkie śniadanie kupiłam blender kielichowy, za pomocą którego przygotowuję m. in. pasty, oszczędzając na tym co nie miara - czasu i pieniędzy.

Korzystając z rad pani dietetyk zdałam sobie sprawę, że posiłek węglowodanowy to dla mnie za mało i teraz chociażby jaglankę dopełniam łyżeczką masła orzechowego. Lepiej smakuje i do tego mam więcej energii.

Śniadania z lodówki, z patelni, z rondelka, pieczone, z blendera, na słodko na słono, smacznie i zdrowo - to z pewnością znajdziecie w tej książce pełnej porannych inspiracji.

Dobrze mieć taką książkę w kuchni i nie żałuję, że ją kupiłam - wszystkie przepisy mam pod ręką, a po inne zaglądam na autorskiego bloga autorki.

I Wam również polecam!

Madame Booklet

 

Poranne inspiracje. Zdrowe śniadania w 15 minut

Viola Urban

Projekt okładki: Hanna Polkowska

Format 240x165 mm

Oprawa twarda

Wydawnictwo Publicat

240 stron

 

Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page